Polls

Hur ska du rösta?

View Results

Loading ... Loading ...

Donera

Donationer tas emot Via Payson, för att hålla bloggen levande. Klicka här (valfri summa) (Handelsbanken, Master Card, Nordea, SEB, Swedbank eller VISA, allt genom Payson.)

Twitter


By TwitterButtons.com

Läs och ladda hem Cavatus flygblad!! Länka till dom! Ju Fler vi blir, desto bättre är det!
VIKTIGT Ladda ner och Läs Återuppvaknandet. En dokumentsamling som ger dig svaren om islam. Dokumentet är fritt att sprida i delar eller dess helhet Ladda ner här ----

Viktigt och läsvärt

Google Reader

Stolt medlem av:
 Nätverk mot politisk korrekthet

Translate


VIKTIGT Ladda ner och Läs Återuppvaknandet. En dokumentsamling som ger dig svaren om islam. Dokumentet är fritt att sprida i delar eller dess helhet Ladda ner här
----
Dagens Valaffisch på >>valaffisch.se<<

Pedofiler gifter sig med sina offer.

Hamas gillar/dyrkar pedofilprofeten Muhammed. I somras sponsrade Hamas ett massbröllop, med 450 par. Låter som en otroligt gullig tillställning. Fast nu skiljer sig detta bröllopet från vad du kanske är van vid. På denna tillställning gifte man bort barn, med vuxna män. Varför gör man då detta? Muhammed gifte sig själv med ett barn och hade sex med henne då hon var 9 år. Allt Muhammed gjorde anses vara perfekt och andra muslimska män bör följa hans fotspår för att visa att man är en sann muslim. Muhammeds aptip på sex är väl dokumeterad. Trots detta så hävdar muslimer att detta bara är feltolkningar. Kan man feltolka att en vuxen man har sex med barn? Tydligen så går det alldeles utmärkt inom islam. Är detta en av de delar som gör islam överlägsen allt annat?

 

Sahih Muslim, 8:3310

”Allahs apostel gifte sig med mig när jag var 6 år gammal och jag släpptes in i hans hus när jag var 9 år.”

Sahih Bukhari, 7:62:88

”Profeten skrev äktenskapskontrakt med Aisha när hon var 6 år gammal och fullbordade sitt äktenskap med henne när hon var 9 år och hon stannade hos honom i 9 år.”

Sahih Bukhari, 8:151

”Jag brukade leka med dockor i Profetens närvaro. Mina lekkamrater brukade vara hos mig, men när Allahs apostel kom hem till oss brukade de gömma sig. Profeten brukade då ropa på dem, att de skulle komma och leka med mig.”

 Sahih Bukhari, 5:58:234

”Profeten förlovade sig med mig när jag var en flicka på 6 år. Vi färdades till Medina och bodde hos Harith Kharzraj. Då blev jag sjuk och mitt hår föll av. Senare växte mitt hår ut igen och min mor, Um Ruman, kom till mig när jag lekte i gungorna med några andra flickor. Hon ropade på mig, och jag gick till henne, utan att veta vad som väntade mig. Hon tog mig i handen och gjorde så jag stod i dörröppningen till huset. Jag kunde inte andas, och när jag fick andan tillbaka tog hon vatten och skrubbade mitt ansikte och huvud. Sedan tog hon in mig i huset. Inne i huset fanns några Ansari-kvinnor, som sade: ‘Bästa önskningar och Allahs välsignelse.’ Min mor lämnade mig till dem, och de förberedde mig för äktenskap.”

Islam ser absolut inget fel med att ha sex med barn. Inget  i koranen, eller haditerna begränsar detta. Sen ser muslimer inte heller någon större anledning att göra det, eftersom man tänker; kunde Muhammed, så ska vi efterlikna honom. Läs mer om islams syn på sex med barn. Bilder från bröllopet

Ayatollah Khomeini ansåg inte heller att det var fel att ha sex med barn. Så länge man inte skadade dom. Snuskfarbror? Inte alls, bara en stor andlig ledare.

 

 

Imamen säger att Muhammed är vår förebild, allt han gjort, kan och ska vi göra. Hur tryggt känns det att över en miljard människor dyrkar en massmördare och pedofil. Hur märkligt är det att inte någon reagerar över det sjukliga i det? Hur bra känns det att ca 350.000 muslimer finns i Sverige som tror på innehållet i koranen?  Är det religionsfrihet att ha sex med barn? Är det sunda värderingar att tvinga och förtrycka ett barn?

IranpoliticsClub,antiislamism, CNN, AnsweringIslam, Wikipedia- Aisha, Kulturvänster blir pophöger, The last Crusade, Jihadwatch ,News from Islam

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Hur stor sanningshalt det är i den påstådda filmen, tänker jag inte ta hänsyn till. Det är av en enkel anledning. Hon hette Aisha. Det bevisar allt rörande pedofili och islam.

Spara / dela med dig
  • Facebook
  • del.icio.us
  • Pusha
  • TwitThis
  • Google
  • Live
  • LinkedIn
  • Maila artikeln!
  • Skriv ut artikeln!
  • MySpace
  • Technorati
  • YahooMyWeb
If you enjoyed this post, make sure you subscribe to my RSS feed!

Related posts:

  1. De spelar offer
  2. kamelryttarna har sina hjältar.
  3. Pedofili är bara kultur i muslimska länder
  4. Albert Fish och Muhammed

Relaterade inlägg tack vare Yet Another Related Posts Plugin.

20 comments to Pedofiler gifter sig med sina offer.

  • Trocadero

    Så klart att det feltolkas. Det är bara att (i hemlighet, såklart) åberopa Taqqiyah så kan man säga vad F-A-N man vill och blåögda islamkramare tror på det.

    Jag har en lite rolig idé… eftersom muslimerna är så pilska på att skrika ”religionsfrihet” vid första bästa tillfälle så tycker jag att vi skall finansiera en synagoga tvärs över gatan gentemot en moské. Jag skulle personligen betala för vaktstyrkan som skulle behövas för att skydda judarna, men vi skulle snabbt få upp ögonen på svenska folket på att muslimerna kanske inte är så fredliga som de vill få oss att tro.

  • Taqqiyya
    Från Wikipedia
    Hoppa till: navigering, sök
    Taqqiyya, al-taqiyaa (förställning), är ett begrepp inom shiaislam, som tillåter nödlögner.

    Taqqiyya har också kommit att tillämpas av religiösa minoriteter som levt i stater med muslimsk majoritet, där det tillåtits dem att utåt byta etnisk eller religiös identitet. Således har grupper inom den kurdiska yazdanismen aktivt praktiserat taqqiyya som minoritetsstrategi för att undgå förtryck. Detta har möjliggjorts genom att islam föreskriver mycket mer religionsfrihet inom den privata sfären än inom den offentliga. Förfarandet leder också till stor förvirring i omvärlden om de faktiska förhållandena kring yazdanismen och kurdernas verkliga religiösa tillhörighet. Den okunnige utomstående som förväntar sig enkla svar på näsvisa frågor får räkna med att mötas av taqqiya.

  • Robin_Shadowes

    För 10-12 år sedan var övergrepp på barn ne stor grej inom media. Idag är det nästan helt tyst om saken. Undrar varför…

  • admin

    Robin:
    Bra fråga. övergrepp på barn tystnar lika fort som den muslimska befolkningen ökar verkar det som. Håller me dig om att det är märkligt.

  • lollllll…Det är så kul med er ateister och islamofober..

    http://www.bahlool.se/2009/08/11/pedofiler-och-massbrollop-i-gaza/

    Hoppas ni har en kul Ramadan :P

  • admin

    Bahlool:
    Ateister?
    Islamofober?
    Du har fel i båda dina påståenden.

  • Michael:
    Det jobbas nog febrilt bland musselleden att förbjuda bloggar likande min. Låt dom försöka. De försöker redan nu censurera oss genom att skrika islamofobi så fort man öppnar munnen. Låt de skrika. Det är ngt de underskattar. Och det är nordbornas raseri när den väl är väckt. Så musslorna borde tagga ner lite på sina krav, innan de väcker ngt. =)

  • Robin_Shadowes

    Bahlool :
    lollllll…Det är så kul med er ateister och islamofober..
    http://www.bahlool.se/2009/08/11/pedofiler-och-massbrollop-i-gaza/
    Hoppas ni har en kul Ramadan

    Ja, du Baloo, jag har iaf käkat som en gris under dygnets ljusa timmar. Har du det med? Ooops, nu glömde jag ju att du är musse och inte får göra något så pass haram. Stackars lille musse-gris som måste gå hungrig hela dan och därmed blir så lättirriterad att ni måste bränna och kasta sten.

  • Kim

    Att vara pedofil betyder inte att man är ondskefull, så varför slänger du ut pedofil som något fult och elakt? Att vara pedofil är inte samma sak som att vara ett muslimskt skäggo som gifter sig med och har sex med små flickor mot deras vilja, då är man snarare en våldtäktsgubbe. Pedofili är en sexualitet, och handlar därmed om vad man råkar attraheras av.

    Intressant blogg i övrigt förresten, även fast jag inte håller med om riktigt precis allt.

  • Jag anser att pedofili är fult och elakt samt massa annat,som jag gärna inte nämner här. Pedofiler ska kastreras, no mercy.
    . Finns inget vackert med att ha sex med småbarn, Det finns heller inte omständigheter söm gör det ok.

  • Kim

    Den inställningen låter ju rätt mycket som en typisk islamistinställning, något är icky så här använder vi bara känslor och ingen hjärna. Här ska blod flyta, allahu akbar.

    Pedofili är inte samma sak som att ha sex med småbarn, kanske bra att kolla upp saker först.

  • Kim
    Berätta vad som är vackert med att knulla barn.

    Pedofili (av grekiska pais, genitiv paidos, ”barn” och philia, ”kärlek”, ”vänskap”) är en beteckning för en vuxen människas sexuella dragning till prepubertala barn och barn i tidig pubertet

  • Kim

    Ja det är attraktion, det handlar om vem som, när du ser den på stan en hösteftermiddag, kan få dig att känna dig alldeles glad och varm inombords. Vad som får dig att gå runt med leende på läpparna resten av dagen, om du har tur. =)

  • Kim

    Jag brukar inte be människor hålla sig borta, eftersom jag förespråkar en fri värld Men nånstans drar jag en gräns. Sitta och förespråka sex med barn och kalla detta attraktivt är sjukt. Det finns garanterat likasinnade du kan byta tankar med. Vänd dig till dom. Här har du inget att hämta. Kommer skicka ditt IP vidare till myndigheter.

  • Kim

    Ska skicka vidare din ip till Mulla Omar. Mm, nu blir du allt rädd va. Blir nog en fatwa eller två. =D

  • Salamoalikom, jag har kollat igenom din blogg och den är så jävla trist och idiotiskt. Du måste nog vara en idiot du med. Det är du som nog är hjärntvättat – fan håller du på med? Vad är det du skriver, vrf respekterar du inte Islam? Du kanske är hjärntvättat elr inte har någon hjärna och därför skriver du om sånt som är OACCEPTABELT!!! Hur vet du att alla muslimer är ”onda” det finns goda muslimer alla är goda men det finns några idioter som kallar sig muslimer men tolkar islam på fel sätt!!! Snälla då kan jag lika gärna säga att ni svenskar är pedofiler, mördare, våldtagare ni är allt. Kolla era tjejer framtidslösa, dem har sex 1000 ggr innan dem gift sig och dem är ute om nätterna o blir våldtagna har du nån gång läst i tidningen nått sånt om muslimer – NEJ för att vi är inte som er jävla svenskar. Så kom inte och snacka skit om Islam fattar du det din värdelösa människa. Skriv nått vettigt och praktisera islam istället så att du åtmistonte får belöning!!! Må Allah vägleda dig värdelösa, hjärntvättade, framtidslösa, kunskapslösa MÄNNISKA!!!

  • Musse Pigg

    Kim har faktiskt rätt. Vara pedofil är inte en handling utan en läggning. Precis som man inte måste ha sex bara för man är heterosexuell. O bara för man haft sex behöver man inte kallas ”den heterosexuelle” på löpsedlarna. sen, det som bestämmer om nån kallas pedofil eller inte är ju faktiskt den lagstiftning som råkar gälla där personen bor. alltså, det är motpartens ålder tydligen som avgör om den andra är pedofil eller inte. Lite konstigt. då beror det ju egentligen bara på var vi har satt gränsen mellan barn o vuxen. o det är lagligt o ha sex när man är 15 i Sverige, så då måste man vara max 14 för o kunna vara offer för en pedofil, eller? men i portugal, tror jag, är gränsen 13 år för sex, så det skiftar mellan länder.

  • Det får skifta hur det vill mellan länder. De vill införa och har rätt idag att gifta sig med barn, i Sverige. Allt muslimer behöver göra är att ansöka om det. Officiellt togs detta bort 07 har jag för mig, men det pågår fortfarande. De lobbar nu för att slippa processen att ansöka om detta, eftersom de tar illa vid sig.

  • Musse Pigg

    Dom kan ta sig i brasan ju!

Leave a Reply

 

 

 

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Läs Pålitligt Inkorrekt av Saladin. Klicka här
Innan du trycker på skicka så rekommenderar jag dig att först läsa sidan Om Bloggen Där kommer du finna svaren på varför jag skriver som jag gör här.